» » » عارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouri

دانلود کلش جادوئی

دانلود کلش جادوئی

جم بی نهایت کلش اف کلنز

دانلود کلش جادوئی،تنها نسخه ی کلش اف کلنز با تاون هال 11 تمامی منابع بی نهایت

نسخه ی جم بی نهایت کلش اف کلنز


»بر اساس نسخه ی جدید 8.551.25 و تاون هال 11

برخی امکانات کلش جادوئی ایران کلش :

تاون هال 11
- اضافه شدن بمب تاور و کلن چلنج
جم بی نهایت-الکسیر بی نهایت-طلای بی نهایت
-سرورهای آنلاین و بدون قطعی
- اضافه شدن زبان فارسی به بازی
-پشتیبانی 24 ساعته در تلگرام
- و ده ها امکانات رايگان ديگر

دانلود کلش جادوئی اندروید


عارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouri

عارف غفوري دانشجوي ايراني اهل اروميه كه با انجام كارهاي فوق العاده تيتر اول روزنامه ها و شبكه هاي تلويزيوني تركيه شد *كليپ+ عكس*

عارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouri

در يكي از پربيننده ترين شبكه هاي تلويزيوني تركيه برنامه بسيار جالبي به نام yetenek sizsiniz turkiye به صورت هفتگي در حال پخش ميباشد.
اين برنامه هر هفته از يكي از دانشگاههاي تركيه به روي آنتن ميرود.
اين برنامه به تمام كساني كه توانايي انجام كارهاي خارق العاده و عجيب را دارد اين امكان را داده است كه بتوانند خلاقيت هاي بينظير خود را به معرض نمايش بگذارند. و درآخر نمايش 3 داور كه از معروفترين مجريان و بازيگران و هنرمندان تركيه هستند با راي( بله يا نه )به نمايش ارائه شده اظهار راي مي كنند . و اگر 2 راي موافق از 3 راي را بدست بياورند به مرحله هاي بعدي اين مسابقات صعود ميكنند.

- در برنامه هفته گذشته عارف غفوري پسر ايراني اهل اروميه كه در شهر آنكارا تركيه در حال تحصيل مي باشد با حضور در اين برنامه به نمايش كارهاي خارق العاده همچون بزرگترين شعبده باز جهان ديويد كاپرفيلد پرداخت.
كليپ تصويري اين نمايش فوق العاده براي دانلود در پايين همين مطلب قرار داده شده است.

عارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouri


- در نمايش اول عارف غفوري با نگاه خود ميتواند يك قاشق را بشكند و قاشق ديگري را با ذهن خود به حالت خميده در بياورد كه موجب شگفتي تمام حاضران در محل برگزاري اين برنامه شد.
- درنمايش دوم عارف از داوران ميخواهد تا از ميان جمع حاضر 4 نفر را انتخاب كنند كه به او در ادامه نمايش كمك كنند. عارف از جيب خود تعدادي كارت را بيرون مياورد كه روي انها اسامي چهره هاي معروف نوشته شده است و به يكي از دختران ميگويد يكي از كارتها را از لاي كارتها بكشد ولي اسم نوشته شده را نگويد و فقط در ذهن خودش مدام اسمي را كه نوشته شده است را تكرار كند . و در اين هنگام عارف با برداشتن يكي قيچي يكي از كارتها را با مهارت تمام به شكل صاحب اسمي كه روي كارت نوشته شده بود درمياورد - براد پيت - بدون اينكه از اسم انتخاب شده با خبر باشد. در اين حين داوران اقرار به شوكه شدن ميكنند و رضايت خود را اعلام ميكنند كه عارف به راحل بعدي صعود كند.
- عارف در نمايش سوم يك بسته ورق بازي(پاسور) از روي ميز برميدارد و به داوران ميگويد از بين كارتها يكي را نام ببرند . عارف از قبل كه به محل برگزاري برنامه بيايد يكي از كارتها را در بين كارتها به صورت برعكس گذاشته بود كه همان كارتي بود كه داوران خود انتخاب ميكنند . در اين قسمت هست كه مجري اصلي برنامه اقرار ميكند در زندگيش هيچ وقت به اندازه الان شوكه نشده بود.
- در نمايش چهارم عارف از 4 نفري كه از سوي داوران از ميان جمع انتخاب شده بودند ميخواهد تا 4 عدد هركدام روي يك ورق بنويسند و در اخر اعداد نوشته شده را با هم جمع كنند. عارف يك پاكت سربسته دارد كه ميگويد قبل از آمدن به برنامه جواب مجموع اين چهار عدد را در روي آن نوشته است و با باز شدن پاكت و آشكار شدن عدد نوشته شده در داخل پاكت تمام سالن برگزاري مبهوت اين هنرنمايي جوان ايراني ميشوند.
احتمالا در مراحل بالاتر و فينال هم كسي نتواند به اين اندازه داوران و تماشاگران را متحير كند.توصيه ميكنم اين كليپ را حتما دانلود كنيد و از ديدن اين نمايش جالب لذت ببريد.
گردآوري و تنطيم : توپترين سايت ايروني (توپترينها دات كام)

فرمت : 3GP / حجم: 10.7 مگابايت - دانلود كليپ شعبده بازي عارف غفوري در تركيه - براي دانلود روي عكس زير كليك كنيد .

عارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouri

عارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouri


عارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouri


عارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouri


عارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouriعارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouriعارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouriعارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouri

عضويت در توپ ترينها به مدت محدود رايگان ميباشد{بخش دانلود و مقالات براي اعضا در دسترس خواهد بود}

عارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouri

عارف غفوري پسري كه هفته گذشته تيتر اول رسانه هاي تركيه شد aref ghafouri

کانال تلگرام سایت

  • کانال تلگرام سایت توپترینها
    • امتیاز منفی
    • +184
    • امتیاز مثبت

    تگ های مطلب

    مطالب مرتبط

    نظرات کاربران

    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: afrazeh در تاریخ: 3/12/1389 - 10:54
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salam man clip arefo download kardam vali seda nadare chikar konam
    -------------------------
    توپترينها : دوست عزيز اين فيلم فشرده شده هست ابتدا از احالت فشرده خارج كنيد و سپس از طريق برنامه هاي
    windows media player classic
    يا
    GOM player
    باز كنيد تا بدون نقص ببينيد
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: soheila1991 در تاریخ: 3/12/1389 - 11:15
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    aref vaghen take
    hal kardam kollan
    vali dirooz tu akhbare torkiye goft serre aref barmala shod
    goftan ke in ghuti 3 750 dollar gheymateshe
    tu 6 metrish har chi migi minvise

    vali man baz ghabul nadaram
    hamchin chizi emkan nadare
    --------------------------------
    توپترينها : آقا تو فيلم جديد قوطي هست تو فيلم قبلي كه قوطي نداشت ...پس همش حرفه ...اين پسر ببين چطور همه رو متحير كرد ....كل سالن كوپ كرده بود ...البته خود منم دهنم باز مونده بو د
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: سپهر در تاریخ: 3/12/1389 - 13:50
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    suspect soheila1991,
    سلام. من خودم برنامه شو دیدم .حالا میگم قبول که میگن همش تو اون جعبه هست...ولی در مورد اون DVD که قبل از اجراش به داورا داد چی؟ applause
    پس بدون که قبل از اجراش در مورد اون 4تا کلمه میدونسته که واقعا عجیبه!!!!!!!!!!!
    نمیدونم دیدین یا نه.....
    قیافه اش هم مثل جادوگراست...چشمای باحالی هم داره که آدمو تو شک میندازه...
    نمیدونم شاید قضیه یه چیز دیگست...!!!!؟؟؟؟ suspect
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: negin.h در تاریخ: 3/12/1389 - 14:53
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    kheili bahal bud albate avalin ejrasho nadidam valy pariruz vagean terekund man ke kop kardam va kheiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiili ham eftekhar akhe ahle urumian belekhare hamshahrii goftan applause




    we are proud of u aref
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ایرج در تاریخ: 3/12/1389 - 14:56
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    اقایون سلام
    اومدم بگم که همه چیز درباره عارف واقعیت داره اون همکلاسی من بود درسش عالی بود عارفف یک انسان که چه عرض کنم یه فرشتس قدرت خارقالعده ای داره و میتونه با کاپرفیلد برابری نه
    --------------
    توپترينها : دوست عزيز ديويد كاپرفيلد تو كارش يه رمز داره ..اما عارف كلا يه چيز ديگه هست ..مثل اينكه قبل اومدن به مسابقه ميدونه كاملا چه حرفايي قراره رد و بدل بشه .. هم ميتونه به مغز طرف مقابل دستور بده و هم ميتونه قبل اتفاق بفهمه كه چي قراره بشه ..كلا يه جور ديگه هست ...
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: پدیده در تاریخ: 3/12/1389 - 16:07
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    اون جعبه مخصوص شعبده بازی هستش و از راه دور به صورت حرارتی یا لیزری چاپ میکنه که یکی از دوستان عارف در پشت پرده داشت اینها رو تایپ میکرد !!!
    حتی اگه دقت کرده باشید عارف زمانی که داشت از تو جعبه اون کاغذ رو در میاورد با کمی دقت این کار رو کرد حال اگر شما داخل جعبه اگر یه کاغذ بذارید آیا با مکث اونو برمیدارید یا براحتی ؟؟
    حقه دوم belay
    در مورد اون روزنامه هم زمانی که به دختر گفت یه تیکه از داخل کیسه بردار و دختر یه تیکه برداشت دوباره عارف اونو ازش گرفت و پشت به تماشاگران کرد و کیسه رو روی میز گذاشت و اومد پیش دختر و گفت از روی این تیکه کاغذ یه کلمه رو بخاطر بسپار
    حقه دوم این بود که عارف قبلا یه تیکه کاغذ آماده کرده بود و زمانی که از دختر اون کاغذ رو گرفت و بعد رفت تا کیسه رو بذاره رو میز کاغذ دختر رو با کاغذ خودش عوض کرد که روش نوشته بودkadar خیلی ساده بود نه؟
    ولی همه اینها به تمرین و مهارت زیادی وابسته هستن good
    ----------------------------
    توپترينها : خوب تو نمايش ماه پيش كه نه صندوق بود و نه چيزي ؟ اونا چي ؟
    user
    مدير کل 88 خبر 3 304 نظر
    توسط: tooptoopi9293 در تاریخ: 3/12/1389 - 16:14
    • امتیاز منفی
    • +1
    • امتیاز مثبت
    توجه توجه : icecream

    قصد داريم تا يه كليپ عارف رو كه توي كليپ براي اعضاي توپترينها حرف زده رو آماده كنيم ....
    لطفا نظراتتون رو بگيد ..
    منتظر نظرات شما هستيم ..
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 3/12/1389 - 17:13
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    پدیده,
    پدیده,
    dadashe man tu un tike kaqaz faqat kalameye kadar bud mage?
    qashoq kham kardanesh ke tipy nabud tongue

    tooptarinha,
    tooptarinha,


    salam man arefo didam az hamun aval k umad yetenek goft man iraniam tarsidam aberumuno bebare unja ama didam vaqean terekund karesham doroste acun khodesh arefo kheili dusesh dare yekshanbeam k nure ala nur bud vase finalam motmaenam az in behtaresho ejra mikone
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ? در تاریخ: 3/12/1389 - 17:19
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    پدیده,
    سلام
    واقعا متاسفم
    چرا عارف رو محکوم می کنی
    فکر می کنی تو از اون زرنگ تری
    مگه کور بودی
    ندیدی اون همه ادم تو سالن رو
    یعنی اونا که از نزدیک نگاه می کردن ندیدن و تو که از خونه فیلم رو دیدی فهمیدی
    فکر می کنی از تو زرنگ تر نیست
    احمق این فیلم الان تو دنیا منتشر شده و دانشمندای بزرگ و کسانی که بزرگ ترین حیله های بن لادن رو کشف کردن نتونستن واسه عارف ایراد در بیارن
    حالا تو نشستی خونه نظریه میدی
    برو گمشو عوضی
    مشکل تو و امثال تو اینه که نمی تونین پیشرفت کشور و هم وطنی خودتونو ببینین
    ولی اگه طرف یه امریکایی بود و یه کم چهره ی ترسناک داشت سریع باور می کردی
    واقعا برات متاسفم
    من از مدیریت این وبلاگ می خوام اینجور ادمارو اخراج کنه
    اینا باید برن خودشونو بکشن
    یه کم پیش خودت فکر کن
    ببین برای مردم چه کاره مثبتی کردی
    اصلا فایده ی تو برا جامعه چیه
    ولی عارف تونست نام ایرانو سربلند کنه
    تو باید بری خودتو بکشی.
    ----------------------------------
    توپترينها : دوستان، خواهش ميكنم ..لطفا كسي به هم بي ادبي نكنه ...
    چه اشكالي داره پديده هم نظرش رو نوشته ..
    ما همه دوستيم ..
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 3/12/1389 - 17:21
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    tooptarinha,
    harchi az aref cilip dari bezarin
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: مریم2 در تاریخ: 3/12/1389 - 19:11
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    منم هر دو تا برنامه عارف رو دیدم.
    تو اولین برنامه منم فکر میکردم،احتمالا یه جور دستگاه فرستنده تو کاره که
    با یه سری رمز کار میکنه و دقیقا اون چیزی رو که عارف میگه و میخواد تایپ میکنه.ولی جمله (10 دقیقه با تاخیر) چطور تایپ شد؟
    کلمه ( Kader) چطوری تو DVD از قبل ضبط شده بود؟
    عارف خودش گفت که از 11 سالگی شروع به این کار کرده و 4 ساله که بطور حرفه ای کارش رو دنبال میکنه.هر چی که باشه،این یه استعداده و بدون تردید باید برنده مسابقه عارف باشه.
    جالب اینجاست که عارف ادعا کرده میخواد یک مرکز خرید و فروش تو استانبول رو غیب کنه! این چطور ممکنه؟
    باید منتظر باشیم ببینیم تو فینال چی کار میخواد بکنه.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: saideh khanum در تاریخ: 3/12/1389 - 19:30
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    ensafan barnamash harf nadasht vali akhare barnamash be khatere farsi hars zadanesh motasefam chon urmiye shahre turk neshine iran hast bayad turkiye azerbaijani harf mizad yashasin urmiye azerbaycan
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: yagmur در تاریخ: 3/12/1389 - 19:55
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    mrb.aref an buyuk bir harakat yapdi bu bir adama tutgun dayil.aref boyuk insan.oni kabul edeniz.ama goyun kader bulundursun aref ne yepajak
    sen asla benim hatrimnan chikmiyasin.yemin edirim boyuk bir harakat yapasin
    va mutlu bir erkek.mutlu ol aref
    sani cok seviyorum.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 3/12/1389 - 20:17
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    man az sobh montazeram ke un cilipio k qolesho dadino bezarin ru site va man dawnload konamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    lamsetaneeshgh,
    mishe vaqte daqiqesho begin
    ?
    *******
    az unyeki sitha nemitunam download konam chon feshorde nis plz zuudtar bezarin
    ----------------------------------------
    توپترينها : سلام دوست عزيزم .. واقعا شرمنده امروز نشد ..چون كليپ ناقص هست و بايد بقيه كليپ رو هم بدست بيارم ..اشنالله فردا ساعت 12 ظهر ميتونين دانلود كنين ...
    واقعا شرمنده
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: h-h در تاریخ: 3/12/1389 - 23:14
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    -
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 4/12/1389 - 10:02
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salam
    man tu site youtube filmaye ziadi az aref didam ama nemitunam dl konam mishe rahnamayim konin
    ?
    ******
    soale dg inke narm afzarayi k pasvandeshun rar hasto chejuri ejra konam
    mamnun misham age komakam konin
    ---------------------------------------------------
    توپترينها :دوست عزيز از يوتيوب فقط ميتونيد ببينيد و دانلود كردن كار سختي هست
    فايلهاي رار رو از طريق برنامه
    winrar

    ميتونيد اجرا كنيد .... كه روي سايت مي توني از بخش نرمافزار دانلود كنيد
    kheili mamnuno motashaker
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: sadra27 در تاریخ: 4/12/1389 - 12:26
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    پس چی شد این کلیپ عارف خان؟؟؟؟؟؟؟؟؟ساعت از 12 گذشت!!!!!!!!!
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 4/12/1389 - 12:38
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    dadash age sare karie begin ma kar darimaaaa ye cilip fek nakonam inhame kar dashte bashe
    ----------------------
    توپترينها : عجب !!!! دوست عزيز من ميبينيد 16 روز هست سايت به روز نشده ..حتما يه مشكلاتي هست..سركاري چيه ديگه ....
    ما اين كليپ رو ميزاريم .. ومطمئن باشيد كه ميزاريم ..بعضي مشكلات هست كه غير قابل پيشبيني هستن
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: hamid در تاریخ: 4/12/1389 - 13:55
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salam bacheha man ahle urmie hastam va arefo khub mishnasam madaresh mige az bachegi tamarkoz mikard hata ye ketab dare 2ruz bado pishbini mikone vali nemitune jelosho begire dar kol kheyli bahale
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: کاپیتان در تاریخ: 4/12/1389 - 14:05
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    ?,
    ?,
    بدبخت مطمئنم تو بیسواد محضی چرا چون معنی محکوم کردن هنوز بلد نیستی و نمیدونی کجا میشه به کاربرد .خودت و جمع جور کن حق توهین به اعضارو نداری
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ? در تاریخ: 4/12/1389 - 15:00
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    کاپیتان,
    سلام
    من قبول می کنم که یکم پرخاشی کردم
    ولی این دلیل نمیشه
    پدیده خیلی حرف احمقانه ای می زنه
    شما هم همینطور
    چرا حاشیه می چینین
    اگه می تونین جواب منطقی به من بدین
    در ضمن من خودم هم بچه تبریزم
    و شهرم و مردمم رو با بهترین چیز دنیا هم عوض نمی کنم
    دوست من شما منظور منو نفهمیدین
    حرف من اینه که اگه عارف یه امریکایی بود پدیده بازم این حرفارو راجبش میزد؟
    خواهشن یکم منطقی باشین
    چرا واسه همه چیز یه حرفی در میارین
    حالا اگه عارف وسط جمع یه ادم رو غیب کنه 100٪ میگین که نه حتما یه دستگاهی هستش که ادمارو از شونصد کیلومتری غیب میکنه و از خودتونم یه قیمتی براش می زارین تا حرفتون جدی به نظر بیاد.
    حالا کاپیتان به من بگو حرف من منطقیه یا نه؟
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: کاپیتان در تاریخ: 4/12/1389 - 15:45
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    ببین کوچولو .
    عارف هم محله منه خوب تعصب عارف رو به 1میلیون آدم مثل تو نمیدم
    پدیده فقط نظر خودش رو گفته و تو بی ادب بهش توهین کردی no
    عرف کار های خیلی زیبای انجام داد که باعث سربلندی هر ایرانی هستش ولی این دلیل نمیشه که پرده از کاراش برداشته بشه!!
    لطفا عفت کلامت رو در این سایت حفظ کن ولی تو [اين قسمت توسط مدير حذف شد]!!هستی از بیشتر ازت انتظار نمیره! happy
    در دنیا یک مرد بنام مرد ماسکی پیدا شده که پرده از کارهای شعبده بازان حرفه ای برمیداره اگه اهل مطالعه و تردستی باشی (که بعید میدونم ) اطلاعاتی در این خصوص حتما بدست میاری
    اگر عارف راست میگفت چرا از داور مسابقه خواست که بگه تو ذهنش چی میگذره خوب میگفت به من نگو به دوربین یا به تماشاگران بگو که من نشنوم !!! surprised
    چرا بعد از این که دختر روزنامه پاره رو از داخل کیسه بیرون اورد دوباره از دختر اونو گرفت خوب میذاشت تا پیش اون بمونه و خودش یه کلمه رو به خاطرش بسپاره!!! surprised
    من ترو مقصر نمیبینم چون عقلت همین قد که نوشتی میتونه یاریت بده lol
    و در آخر بیا عضو شو بعد نظر بده قعیدعش wine
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: pmp2012 در تاریخ: 4/12/1389 - 16:39
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سپهر,

    به نام طبیعت
    دوستان عزیزم عارف هم مثل خیلی از انسانهای دیگه از مراحلی گذاشته و ارتباطشو با خیلی از موجودات غیر انسان در این دنیا برقرار کرده
    توی اوون برنامه عارف تنها نبود.4 تا همکارم داشت
    در ضمن قسمتهای مختلف آذربایجان و مخصوصا ارومیه اینجور انسانها زیاد پیدا میشن
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: behzad20 در تاریخ: 4/12/1389 - 16:54
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    ba salam..man faghat ye jomle migam ta yekam rush fek konid bebinid aya un chizai ke aref anjam dade hoghas ya na
    age deghat karde bashin ghable ejraie barname dovomesh( tu nime nahai) bahash mosahebe kardan baad tu akharaie mosahebash azash porsidan pishbini mikoni ke barnamato chetor ejra koni ya barnamat chetori mishe khub ya bad,unam jvb dada goft age kadar bekhad(yani harchi sarnevesht bekhad)dar haghighat un az ghabl midunest ke kalame kader barash moshkel ijad khahad kard pas un aiandaro mibine vasalam



    nemishe karaie arefo los
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: کاپیتان در تاریخ: 4/12/1389 - 17:09
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    بابا مشنگ اون تکه کاغذی که روش نوشته شده بود кадар این خودش در اورد و عوضش کرد با اون کاغذ دختر
    چرا بعد از این که دختر روزنامه پاره رو از داخل کیسه بیرون اورد دوباره از دختر اونو گرفت خوب میذاشت تا پیش اون بمونه و خودش یه کلمه رو به خاطرش بسپاره!!!
    عارف کاغذ رو از اون دختر گرفت تا با کاغذی که خودش قبلا آماده کرده بود عوض کنه


    ترو خدا اینقد امول بازی در نیارین
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ? در تاریخ: 4/12/1389 - 18:45
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    کاپیتان,
    اولا حرف دهنتو بفهم
    [اين قسمت توسط مدير حذف شد]!!
    عوضه اینکه تو ترکی و از ترکا حمایت کنی میای به تبریزیا متلک میندازی
    بزار یه چیزی بگم
    اگه ترکا [اين قسمت توسط مدير حذف شد]!! باشن بی چاره خوده تو هم ...!
    [اين قسمت توسط مدير حذف شد]!!
    بعدشم برا من لاف نیا عارف هم محلمونه مایکل جکسون بابامه و ...
    خودت برو حرف زدنتو یاد بگیر بعد بیا واسه من شاخ شو
    کوچولو واسه هر کی لاتی واسه من شوکولاتم نیستی
    من بیکار نیستم بیام تو این وبلاگ احمقانه عضو شم
    البته این وبلاگ عالیه و از مدیریتشم تشکر می کنم و بهش خسته نباشید میگم
    ولی افرادی مثل تو این وبلاگو به گند می کشن
    جوجو تو برو یه عینک بزن مطالعه کن و از عارف اشغال در بیار
    حتما اشغالشو در میاری
    اونوقت عارفو اعدام می کنن و بجاش تورو می زارن lol
    نمی خواد از پدیده هم حمایت کنی و پرچمشو نگه داری من این حرفو به اون گفتم و به تو هم هیچ ربطی نداره تو برو منچتو بازی کن lol
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: Armane irani در تاریخ: 4/12/1389 - 19:20
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    vaghean ke........ inja hame be june ham oftadan ke aref el bud aref bel bud vaghan khejalat dare.
    chera kasi be in fekr nemikone ke aref chera nemitune tu iran estedadesho be namayesh bezare?
    chera ma bayad enghadr badbakht bashim ke estedade be in bozorgio zibayi az keshvar bere ke honaresho unja neshun bede?
    vaghan age aref mikhast honaresho be mardome iran neshun bede koja bayad miraft? sare mize tajamoe ruhaniun? ya tu yeki az in masjeda ke har ruz daran ziyadtar mishan?
    ghabl az arefam ye pesare dige be esme sami rafte bud unja eskeyt bazi mikard vali ghabul nashod
    vaghan ey kash tu iran in estedada ziyad mishod
    ey kash
    aref jun movafagh bashi
    ine harfe man baraye arefe aziz ke vaghan azash khosham umad
    shomaam be jaye inke be june ham biyoftino ya in ke arefo maskhare konino azash eshkal begirin say konin hame jureo ba tashvighatun poshtesh bashin
    ba tashakor az site kheyli khube tooptarinha


    متاسف شدم از اینکه دوست نداریم هموطنمون چیزی رو بلد باشه که ما بلد نیستیم ...
    متاسف شدم از اینکه خارجی‌ها به هموطنمون بیشتر از ما اهمیت میدن ...
    متاسف شدم از اینکه نمیتونیم به هموطنمون افتخار کنیم...
    متاسف شدم از ایرانی بودنم....
    متاسف شدم از ...
    ino az ye site dige dar tuye nazarate ghesmate aref peyda kardam vaghan ali neveshte
    --------------
    توپترينها : اينجا يك وبسايت كاملا ازاد براي نظرات شماست .هيچ نظري حذف نميشه مگر اينكه به شخصي توهين بشه .
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: niyayesh در تاریخ: 4/12/1389 - 19:32
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    aref jan barayat arezuye movafaghiyat mikonam .vagean karat heyrat angize man be
    dashtane hamchin hamshahri vagean eftekhar mikonam.az samime galb duset daram.to layeghe behtarinai
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ? در تاریخ: 4/12/1389 - 20:17
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    Armane irani,
    چه عجب یه نفر پیدا شد که با من هم عقیدست
    عارف جان دوست داریم. love
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: کاپیتان در تاریخ: 4/12/1389 - 20:43
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    ببین [اين قسمت توسط مدير حذف شد]!!
    واقعا واسه خودم متاسفم که با تو تبادل نظر کردم چون سطح فرهنگ تو از حرفات معلومه
    در این نظرات همه اومدیم درباره موفقیت عارف تبادل نظر کنیم و اینکه ایشون چطور تونستن این کار و بکنن
    از مدیریت سایت هم اصلا انتظار این رو نداشتم که حرفای رکیک این بی ادب رو ثبت کنن برای سایت واقعا افت داره
    همه از موفقیت عارف خوشحال هستیم که یکی از ایران رفته در ترکیه نام ایران رو بخصوص ارومیه رو سر بلند کرده
    پدیده اومد و خواست راز این تردستی ها رو بگه که نظر خودش رو گفته که گیر این مهمان شوت افتادیم
    لطفا به نظرات دیگران احترام بگذارید که نشانگر شخصیت شماست

    Armane irani,
    با شما موافقم درست ما هم در این مورد در خانواده بحث میکنیم
    چرا باید یه ایرانی بره در یک کشور بیگانه هنر با ارزشش رو اونجا به نمایش بگذاره چه بسا عارفهایی در ایران هنوز کشف نشدن
    واقعا عارف هنرمند قابلی هستش
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ? در تاریخ: 4/12/1389 - 22:39
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    جواب ابلهان خاموشیست...
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 4/12/1389 - 23:57
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    Vaqti esmesh miad mu be tane man sikh mishe
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: asikiz در تاریخ: 5/12/1389 - 11:11
    • امتیاز منفی
    • +1
    • امتیاز مثبت
    سلام به همگی منم همشهری عارف هستم و هر دو برنامه اش را هم دیدم . نظرات دوستان را خوندم
    بنظر من اونچه که باید مد نظر باشه اینه که تمام اون کسایی که اینطور کارهای خارق العاده انجام میدن قابل تقدیر و تحسین هستند و این استعداد و ضریب هوشی بالای اونهارو میرسونه که چنین برنامه های جالب و دیدنی را طراحی و اجرا میکنند و مهم اینه که تماشاچیان این اجرا تا آخر بدون پلک زدن محو اون میشن .
    البته اینم اضافه کنم که اجرای عارف اصلا قابل قیاس با دیگر اجراهای اون برنامه نیست و کارهای دیگران در مقابل اون بچه بازی می مونه.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: Aydana در تاریخ: 5/12/1389 - 11:39
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    vaghean harf nadare aref , kheyli khosh ghiafe ham hast, doosesh daram ,harchi az aref film darin bzarin too site lotfan, man az aref faghat namayeshe akharesho didam o kheyli khoham oomad ,age mishe clipaye digasham bezarin bebinam. thanks good

    chetori mitoonam axe rooye esmamo avaz konam ?????
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: سپهر در تاریخ: 5/12/1389 - 12:54
    • امتیاز منفی
    • +1
    • امتیاز مثبت

    به نام طبیعت
    دوستای عزیز عارف با اشتباه نوشتن کلمه konut به جای kader میخواست جذابیت اجراشو ببره بالا و همچنین میخواست جهت بده تا اینکه بگه قبل برنامه هم میدونستم این کلمه چی خواهد بود
    وقتی دی وی دی برنامشو که قبلا تهیه کرده بود اجرا شد خودش گفت به نظزتون من میتونم تقدیر رو عوض کنم و دوربین رو به سمت زمین نشونه گرفت که نوشته شده بود تقدیر
    نوع نشستن بدون صندلی عارف رو هم مشاهده کردین
    واقعا چقدر بچه ها سطحی نگر و به دور از محیط و قدرت طبیعت هستن
    عارف توی اوون برنامه 4 تا همکارم داشت
    میفهمین؟
    مهم این بود که عارف تونسته با موجودات غیر انسان ارتباط بسیار بسیار دوستانه ای برقرار کنه
    عارف ذهن داور هارو نخوند
    عارف با بعد 4 موجوداتی که باهاشون در ارتباط بود تونست قبل از زمانی که برای ما تعریف شده است پی به موضوع ببره و نوشته اوون کاغذ رو دقیقا همون جا برای عارف نوشتن
    قدیما به این چیزا وحی میگفتن و معجزه
    دوستای عزیز من پیشنهاد میکنم نظزیه های انیشتین رو توی کتاب 0 یا 1 بخونید
    اینقدر بدون اطلاعات حرف نزنید
    سعی کنید شما هم قدم در راه شناخت طبیعت لایتناهی بزارید
    از عارف پرسیدن دوست داری مثل فلان شخصیت توی جهان که از این کارا میکنی بشی:
    جواب داد طرحهای بزرگتر و مخصوص خودم رو دارم
    منصور حلاج رو وقتی دار زدن که گفت من خدا هستم
    واقعا به اوون درجه از انسانیت رسیده بود
    البته عارف فعلا خیلی خیلی کار داره که به اوون سطح برسه
    احتمالشم زیاده منحرف بشه
    واقعا کمک گرفتن ار نیروهای طبیعت تا یک حدی میتونه برای اینجور کارا جواب بده و بعدش باید در راه بزرگ شدن روح و سیر در طبقات بالاتر مثل طبقات اثیری و elli قدم برداره
    مولانا تونست تا طبقه اثیری پیش بره
    کار هر کسی نیست
    عارف شاید با بضی کارها در این مقطع زمانی بتونه با کمک این نیروها به محبوبیت برسه ولی بعدش دیگه محو بشه
    مثل رود
    مثل باد
    مثل نور
    غیر این باشه مطمئن باشید تا این حد خواهد ماند
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 5/12/1389 - 18:35
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    Salam be nazare shoma cilipe jadide aref mishine tu site?
    Shabne tekraresho mide khodam zabt mikonam tabdil mikonam misendam baratun shoma k natunestin bezarin.
    ------------------------------
    توپترينها: دوست گرامي با عرض پوزش براي بدقولي كه كرديم ..
    از تاريخ 19 بهمن با مشكلات زيادي روبه رو شديم كه حتي يه پست و مطلب جديد هم نتوسنتيم اضافه كنيم در سايت.
    اين مشكل همكنون رفع شد . و اين كليپ رو كامل دارم فقط چون خيلي از هموطنان تركي بلد نيستن داريم كاري ميكنيم كه زير نويس فارسي بزاريم رو فيلم .
    انشالله تا ساعت 22 امشب روي سايت خواهد بود .اميدواريم كه ديگه بدقول نشيم .

    lamsetaneeshgh,
    zemne tashakkor az zahamate shoma ama eykash torkisho mizashtin aval
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: niloufar در تاریخ: 5/12/1389 - 20:36
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    aref yeki az dustaye samimitarin dustam bud un ba hame shobade baza farg dare un nirush farg dare har vagt garar bud etefagi biofte 1 hafte gabl zang mizad migof ke movazeb bash un tu karesh hogge nadare mese caperfild niruhash mavaraieye kheli balatar az uni ke fek mikonin........
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: iman iman در تاریخ: 6/12/1389 - 13:18
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    vaghean parchame iraniya roo bord bala
    too on mosabeghe ham hey on davare hey migoft in yaroo yetenk torkiyast rafte bood roo mokhe man
    vali aberoomono hefz kard jedii
    parchamoo bala boord
    in cris angele iraniyast
    applause

    کاپیتان,
    [dadash hamoon davaaraa onjaa khodeshoo inghad tiz hastan ke befahman u khodet bayad be onvane ye iranii eftekhar konii na in ke irad begirii
    raje be onn dvd chi migi pas
    ono ke az dokhtare nagerefte bood haa inoo chi migiii no

    کاپیتان,
    kamel clipoo bebin baad begoo
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: کاپیتان در تاریخ: 6/12/1389 - 15:21
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    iman iman,
    ببین تصدقت من به عارف ایراد نمیگیرم من میگم اینا همش چشم بندی هستن شما اگر دقت بکنین عارف دوباره اون تیکه روزنامه رو که دختر از کیسه بیرون کشید دوباره ازش گرفت درست مساله اینجاست که چرا عارف اونو ازش گرفت چون عارف قبلا یه تیکه روزنامه حاضر کرده بود برای اینکه تیکه روزنامه دختر رو با روزنامه خودش عوض کنه به اینکار نیاز داشت تا تیکه روزنامه رو ازش بیگیره و عوضش کنه (منطقی نبود) خوب میگذاشت تا دختره این تیکه روزنامه رو پیشش نگه داره چرا ازش گرفت؟
    چون تو تیکه روزنامه خود عارف که قبلا آماده کرده بود روش نوشته شده بودkader و اون این فیلم رو بازی کرده بود
    حال یک احتمال هم وجود دارد که کار در کیسه باشه !!!
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ? در تاریخ: 6/12/1389 - 18:55
    • امتیاز منفی
    • +1
    • امتیاز مثبت
    کاپیتان,
    عزیز من مگه ندیدی دختر چشمشو بست و دستشو کرد تو کیسه و یه کاغذ شانسی در اورد
    بعدشم کی عارف کاغذ رو از دختر گرفت
    اصلا اون نوشته ی کاغذ رو هم ندید
    فقط به دختره گفت بنویس روی وایت بورد و کاغذ رو بذار تو جیبت
    اصلا اینا همش کلک
    راجب رو هوا نشستن عارف چی میگی
    اصلا برو ببین 10 ثانیه می تونی مثل اون بشینی
    اقا اصلا نشستنشم کلک
    راجب باربادوس و E11 و ساعت پرواز هواپیما که حتی تاخیرشم نوشته بود چی میگی
    داداش یکی از مجری ها که موهاشم نسبتا بلند بود و هی واسه عارف ایراد در میاورد اون خودش شعبده بازه و اگه کلکی تو کار بود می فهمید.
    عزیز من اینا همش یه انرژیه خدادادیه تردستی و شعبده بازی نیست.
    مگه راه رفتن اون یارو رو روی اب ندیدی.
    روی استخر که همزمان مردم توش شنا می کنن روی اب راه میره یا خوده ذوب کردن قاشق اینو چی میگی.
    یکم به موضوع عمیق نگاه کنین خوده کاپرفید بعد از اینکه از دیوار چین رد شد تو مصاحبش گفته بود که من تردستی نمی کنم من مولکول های بدنم رو با زمان و هوا مطابقت میدم و اونقدر کوچیکشون می کنم که می تونم از لای اجر های دیوار رد بشم.
    کاپرفید گفت که این انژی رو همه دارن ولی بلد نیستن باهاش کار کنن اون با این مثال گفت شما فرض کنین مرغ هستین و بال دارین ولی بلد نیستین ازش استفاده کنین به خاطر همین نمی تونین پرواز کنین.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: کاپیتان در تاریخ: 6/12/1389 - 20:08
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    من منکر این نیستم که عارف کاری بزرگی نکرده
    چون من خودم عاشق شعبده بازی هستم همه کارهای کاپرفیلد و کریس آنجل رو دنبال میکنم ولی پشت پرده خبرهای هست که مردم نمیدونن اگر قرار باشد کاپرفیلد بیاد بگه من کلک از دیوار چین رد شدم کاراش دیگه بیمزه میشه !
    حالت نشستن عارف رو من قبول دارم چون شما به بدنتون هر جور تمرین بدید بدن به مرور زمان عادت میکنه مثال مایکل جکسون که در حالت ایستاده رو به پایین میرفت بدون اینکه بدنش خم بشه!
    من اصلا نمیخوام به عارف مارک حقه بازی بچسبونم در شعبده بازی هرکس که بهتر از هنرش و مغزش استفاده میکنه همیشه یه اسطوره میشه مثل کاپرفیلد و آنجل love
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: عادل در تاریخ: 6/12/1389 - 20:16
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    متاسفم از اینکه میشنوم ماها که اصلا منتظر خرافه هستیم استعداد شعبده بازی رو هم فوری وصل میکنیم به غیب و خرافه. در حالیکه گاها اصلا طرف خودش هم چنین ادعایی نداره !
    توی خونه ها همه از خواندن فکر و عرفان و اعجاز و ارتباط با اجنه صحبت میکنن و کسی دنبال پیدا کردن روش کار نیست!
    امروزه شعبده بازی دیگه کار شخص نیست و یک گروه و ارگانیزاسیون پشت صحنه فعالیت میکنن
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 7/12/1389 - 16:57
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    عادل,
    سلام
    دوست من حرف تو چیه؟

    عادل,
    عادل,

    منظور شما چیه؟
    یعنی عارف متقلبه؟

    در ضمن من همون ؟ هستم
    خوش حالم عضو این وبلاگ شدم
    -------------------------------------------
    توپترينها : خيلي خوشحاليم كه افتخار دادين و عاقبت به جمع اعضا پيوستين.خيلي خوش اومدين
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: فرشی در تاریخ: 7/12/1389 - 18:04
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    در مورد قسمت دوم برنامش و اون روزنامه و کلمه kader کاملا شعبده بازی هست.
    اون کیسه فقط یک کیسه نیست که ، دو تا کیسه هست که به هم وصل هستن. تو یکی اون روزنامه ها رو میریزه و تو یکی که از دختر می خواد برداره فقط یک یا چند تیکه عین هم هست که دفعه دوم با دستش که از پشتش اورد میزاره توش . به دختر هم میگه اصلا نگا نکن.
    اگه یه بار دیگه نگا کنین 100 درصد متوجه میشید که وقتی دختر دستش تو کیسه هست اصلا اون تیکه کاغذای روزنامه هیچ حرکتی نمی کنن چون اون دستش تو کیسه چسبیده به کیسه اولی هست. نمی دونم تونستم توضیح بدم یا نه. البته این نظر منه ، خودم ترک هستم و به داشتن همچین هموطنی افتخار می کنم ولی به نظرم قسمت دوم کارش جادو نیست.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 7/12/1389 - 19:46
    • امتیاز منفی
    • +1
    • امتیاز مثبت
    فرشی,
    سلام
    من همین الان دوباره به فیلم نگاه کردم و حرف شمارو اصلا قبول ندارم و دلیل دارم
    دوست من
    اگه خوب به فیلم نگاه کنی عارف وقتی کیسه رو میاورد کیسه خالی بود و هیچی توش نبود من به این شکی ندارم چون کیسه شیشه ای بود و به راحتی فرد می تونه پشت کیسرو ببینه پس در نتیجه هیچ کیسه ی دیگه ای هم به کیسه ی اولی نچسبونده و دلیل دیگه اینه که دختره وقتی عارف کیسه ی خالی رو اورد کیسرو کاملا دید پس اگه کیسه ی دیگه ای در کار بود دختره می دید و دلیل اخرم اینه که اگه به اول فیلم نگاه کنی می بینی که همه ی تجهیزات رو خوده کارکانه برنامه میارن پس همه ی وسایل رو از قبل بررسی کردن و اگه کلکی بود می فهمیدن.در ضمن دوست من شما برو خودت چند تیکه کاغذ رو تو یه نایلون بریز ببین به دیواره می چسبه یا نه دلیل این چسبیدن هم بار دار شدن کاغذه چون دختر چند بار با تکه کاغذ ها تماس داشته پس تکه کاغذ ها باردار شدن فکر کنم اینو تو کلاس راهنمایی خونده باشی؟؟؟!!!
    خوب حالا حرفای منو قبول می کنی؟
    من خودم خیلی به این فیلم نگاه کردم و خیلی هم ایراد در اوردم ولی بعد دیدم نه اشتباه می کنم و جواب سوالامو گرفتم.
    عارف اگر هم کلکی زده باشه کلکی زده که حالا حالا ها هیچ کس نمی تونه کشفش کنه
    عارف مرد بزرگیه
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 7/12/1389 - 20:13
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    dada6 ejraye 2 vome arefo az koja dl kardin be manam begin tnx
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: pretty girl در تاریخ: 7/12/1389 - 23:44
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام
    اقا ایرج شما واقعا همکلاسی عارف بودی میشه شمارشو بدی
    شوخی کردم بیشتر راجع به کاراش بگو اون موقع هم از این کارا میکرد
    راستی شهرت شما چیه ؟
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: bahram در تاریخ: 8/12/1389 - 00:42
    • امتیاز منفی
    • +1
    • امتیاز مثبت
    هموطنها سلام
    عارف به هر نحوی این کارها روکرده مهم نیست مهم انیه که نام ایرانو و جوناشو سر بلند کرده و من به ایرانی بودنم با داشتن همچون عارفها افتخار میکنم
    کیههههههههههههههههه
    کیههههههههههههههههه
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: saliiiiiiiiiiiiiiiii در تاریخ: 8/12/1389 - 00:53
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    ona dast neveshte bodo typeiiiii nabod,aref ma hame behet iman darim,eyval karet alii bod heart
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: mor2092 در تاریخ: 8/12/1389 - 10:43
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام من امروز امدم اين سايت را ديدم و خواندم خيلي متاسفم كه بعضي مياند الكي نظر مي دند و حتي مي گن ما عارف را مي شناسم يا دوستش هستم و خيل دروغهاي ديگه اگه عارف مي امد و به قول يكي از دوستان اونجوري كار انجام مي داد قبل از شماها خود تركيه مي امد تو اخبارش كه با اب تاب از عارف تعريف مي كرد حقهاشو نشون مي داد ولي ديديم اين كارو نكرد اخبار تركيه هميشه به همه چيزو كامل نشون مي ده و ميگه حاتا اونا فهميدن يا نفهميدن به جاي خود نيومدند نظر بدي به عارف بدن ولي شما ها اينجا امديد مي گيد اين كارو كرد اون كار را كرد و شماها مي ايد الكي حرف مي زنيد يكم تعصب اگه واقعان مي گيد اروميه اي هستي نگهدار مردم ترككيه واقعان به اوني كه كار بلده امتياز مي ده حتي ديشب به خود تردست تركي خودشان امتياز ندادند لااقل يكم تعصب نگهدار
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: aida tabrizi در تاریخ: 8/12/1389 - 12:34
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    عارف جان تو باعث افتخار ما آذری ها هستی نه تنها آذری ها بلکه همه ایرانی ها چون تو فینال تو به زبان زیبای ایرانی ها از تمام کسانی که تو را همراهی و پشتیبانی کرده بودند تشکر کردی. ما همگی دوستت داریم. همینطور موفق و مصمم پیش برو چون تو لایق نفر اول شدن این مسابقه هستی هیچ کس بهتر از تو توی اون مسابقه به عنوان فرد دارای yetenek وجود نداره. دوستت داریم خدا به همراهت.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: pretty girl در تاریخ: 8/12/1389 - 13:08
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: (: در تاریخ: 8/12/1389 - 18:05
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    خب اگه هم حقه زده کار خوبی کرده چون تونسته اون همه تماشاچی رو به وجد بیاره
    چرا شماها بلد نیستین همجین کاری رو بکنبد؟؟؟؟
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: کاپیتان در تاریخ: 8/12/1389 - 20:07
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    f
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: علی محمد در تاریخ: 8/12/1389 - 22:12
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    با احترام به نظرات همه دوستان خود من برنامه هاشو از show tv ترکیه هرهفته شنبه شبها دنبال میکنم من به تمام کارهای او اعتماد دارم ما باید از او حمایت کنیم او تنهای در یک کشور غریب اعتماد همه را جلب کرده و همه به او احترام می گذارند خود من وقتی او را با این اعتماد به نفس قوی می بینم احساس غرور میکنم او با تمام وجود با زبان فارسی در یک برنامه زنده از ایرانیها تشکر کرد
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: vahid_1824 در تاریخ: 8/12/1389 - 23:02
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    راه حل
    سلام خدمت هموطننان گرامی امید وارم که منو به عنوان میهمان بپزیرید و از حرفام ناراحت نشید.
    من همشهری عارف هستم از ارومیه و افتخار میکنم که جوونای ایرانی اگه فرصت پیدا کنند همیشه میتونند بهترین باشند.
    موقع دیدن برنامه عارف پا شدم و سر پا بهش دست زدم.
    اما این دلیلی نمیشه که عارف رو دارای دارای نیروهای فوق بشری بدونم , اگه کمی با شعبده بازی اشنایی داشته باشید باید بدونید که هر تردستی یک راه حلی داره.
    در مورد kadar باید بگم که پلاستیک روزنامه ها 2 لایه بود که دختر با بستن چشماش از لایه دوم روزنامه هایی رو برداشت که همه کلمه kadar داشتن و قشنگ معلومه که عارف جان درست جلوی همه و در لحظه آخر از جیب پشت سرش روزنامه های مورد نظر رو در میاره و با دست مشت کرده وارد لایه دوم مشمبا میکنه . و از دختره میخواد که چشماشو ببنده تا نتونه تشخیص بده روزنامه هارو
    البته که در کلیپ هم کاملا دیده میشه وقتی دختره روزنامه ها رو قاطی میکنه روزنامه های لایه جلویی ثابتن ولی پشتی ها که کوچکترند حرکت میکنند .
    اول با دقت نگاه کنند و بعد اعلام نظر بدید تا ادامه کارش رو توضیح بدم.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ali_Sampad در تاریخ: 8/12/1389 - 23:46
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام به همه
    من واقعا به ایرانی بودن و مخصوصا ترک بودن عارف افتخار می کنم.
    معلومه که عارف از بینهایت باهوشه.
    اون یه تردست خیلی خیلی ماهره! طوری تو کارش وارده که همه فکر می کنن داره جادو می کنه اما اگه این ویدئو هارو ببینین می فهمین که عارف چطور با هنرش همه رو مجذوب کرده!!!
    این ویدئو ها اسرار عارف رو برملا می کنه!
    من واقعا به عارف افتخار می کنم و متوجه شدم عارف تو خیابونها و نمایشگاههای ترکیه هم چند بار از این کارها اجرا کرده
    اگه بخوایین خیلی راحت می تونین ویدئو هاشو تو youtube ببینین!
    یاشاسین عارف
    http://www.youtube.com/watch?v=qNYog-Q_2Mw&NR=1
    http://www.youtube.com/watch?v=V_jGj4_YOVY&feature=related
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ali_Sampad در تاریخ: 9/12/1389 - 00:16
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    امیدوارم بهم فحش ندین
    ولی این سر آخرین نمایش عارفه!(نوشته شدن کلمه ها تو کاغذ و DVD)
    http://www.youtube.com/watch?v=0sPlX4DilmE&feature=related
    واقعا کارش درسته!
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: nidili در تاریخ: 9/12/1389 - 01:39
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام
    وای من عاشق این عارفم پسر این اگه کلک هم زده باشه بازم شاهکاره
    خداوکیلی اگه کلک هم باشه کله ترکیه سرکارن ملت شیفته ی این ایرانی شدن اون علی ابی
    یارو بد اخلاقه ضد حال هم کف کرده یجا به همه گفت الان عارف بگه لخت شید هم همه لخت میشن
    خیلی خوشگله نگید ترسناکه چون خدایی خوشگله من که شیفتش شدم انقدم بش انگ نچسبونید
    قرار نیس که همه حافظ قران باشن که بخواییم تاییدش کنیم این بابا اخرشه به هر دلیلی . عجب چشاااااایی داره پدرسوخته وووووووووووووویییییییی
    خیلی سایت باحالی دارین دمتون گرم شبتون خوش
    ندا
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: hoosein در تاریخ: 9/12/1389 - 10:22
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    من میگم ترکه چون رگ وریشش ترکه اما نه اینکه بگم افتخارش برا ترکاست نه برا کل ایرانیا و ملت ایرانه. اخه وقتی یکی مدل میاره قهرمان میشه برای کل ایرانه . اما اونو تو کل ایران که نمی چرخونن میارن تو وطنش جای که متولد شده به این دلیل میگم افتخارش برا ما ترکاست.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: aliikkjhjhg در تاریخ: 9/12/1389 - 16:00
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    این که کارهای عارف برای بعضی ها ثقیل و غیر قابل درکه چیز عجیبی نیست، عارف کارهای بزرگی انجام داده و این برای آدمای کوچیک با فکرهای محدود قابل فهم نیست
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 9/12/1389 - 16:12
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام
    اقا این صفحه ی دوم وبلاگ برا من باز نمیشه
    اگه تو این چند روزه نبودم به خاطره همینه
    حالا من چیکار کنم؟
    وقتی صفحه ی دوم رو باز می کنم نظر هارو نشون نمیده
    خطا میاره
    خلاصه اگه موضوعی راجب من نوشته بودین اینجا بنویسین تا بتونم جواب بدم ممنون
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: یک ایرانی در تاریخ: 10/12/1389 - 20:19
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام

    دوستان فیلم رو با دقت ببینن چیز های زیادی میفهمن belay

    کارش خوبه ولی هیچ وقت قابل مقایسه با دیوید کاپرفیلد نیست

    احتیاج به تمرین بیشتر داره و اینکه حواسش به دوربین باشه چون چند جایی بد جوری لوش داد crying

    مخصوصا وقتی کارتی که دستش بود رو داشت با قیچی میبرید تا مثلا عکس بردپیت رو در بیاره ولی دوربین نشون داد که تو دستش یه ورق دیگه هم هست و اولی رو که برید همراه قیچی گذاشت تو جیبش و ورق از قبل بریده شده رو نشون داد

    اینا همشون تردستین و استفاده از خطای دید و پرت کردن هواس بیننده و بعضی از ابزارهای تردستی که من و شما طرز کارشون رو نمیدونیم ولی بعضیا عقلشون قد نمیده happy

    ولی بیشتر از اعتماد به نفسش خوشم میاد

    من خودمم اهل ارومیه م ، از عارفم خوشم میاد که اینجوری اسم در کرده ولی فکر نمیکنم اول بشه چون مردم ترکیه احتمالا تعصبشون رو به ایرانی جماعت ندن ( کاش اینجوری نشه )

    همه موفق باشین

    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: saeed deramer در تاریخ: 11/12/1389 - 23:22
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salame be hame

    manam chand bar barnamasho didam

    va kheyli dost daram aval beshe

    mikham roye hamaro kam kone to donya

    devid ki bashe jolo ye in am

    yashasiiiiiiin aref pray

    my yahoo id saeed_xman_69
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: زیبا در تاریخ: 11/12/1389 - 23:44
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    شما ایرانیهارو دست کم گرفتید اما ما حرف نداریم و فقط به خاطر این .... که پیشرفت نمیکنیم اگه عارف این کارو تو ایران میکرد....
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 12/12/1389 - 14:07
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    یک ایرانی,
    سلام دوست من
    شما میگی که یه کارت دیگه دستش داشت
    اقا اصلا درست یه کارت دیگه دستش داشت یا اصلا از قبل با مداد روی کارت خط های نقاشیشو کشیده بود که از اونجا ببره همه ی اینا گیرم درست باشه ولی اینو بگو عارف از کجا می دونشت که اسم روی کارت برد پیته؟؟؟؟!!!!
    واسه این چی داری بگی؟
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: Alper در تاریخ: 13/12/1389 - 01:43
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    حتما بخونین تا متوجه بشین همش حقه هستن!!!!!!!!!!!!
    saklam
    inke aref shobade baziye khubi ru sahne ejra kard doros vali dalil nemishe bazi az dustan kholbazi darrbiyarano begam fara tabi'i amal mikone!
    maslan tu ejraye dovvomesh :
    vaqti be 2khtare mige tekkehaye ruznamaro beriz tu naylon ...
    un naylon 2 jedare bud va vaqti dokhtare ruznameharo rikht tu naylon va cheshasho bast Aref jedareye digare naylonro baz kard tekkehaye ruznameye digei ke tu dastesh budro rikht tu naylon va dokhtare az un jedareye naylon ruznamaro entekhab kard!!!
    bavar nadarin , berin be video negah konin unja ke dokhtare dastesho karde bu tu naylon va ruznameharo qati mikard ta yekiro entekhab kone ruznameha tekun nemikhordan aslan va daste dokhtareham dide nemishod !!!!!!!!!!!
    karaye digasho kashf nakardam hanuz vali age peyda kardam haminja minevisam ta baziya inqad ... nabashan!!

    qable inam az yeki shenide budamdavid copperfield'am ru khatte erfanevo karaye fra tabi'i anjam mide , vali khob shoma dustan mituni tu net mitunin search konino chadta az hoqqehaye ru shodasho bebinin!
    arz konam david copperfield qablana yebar mojassameye azdiro qeyb karde bud , yebar tu mokaabe 50 cm rafte bud az divare chin rad shode bud ,... kholase baz hamash hoqqasto bas

    hala dar morde Aref , bale karesh doroste vali dar koll shobade bazena bishtar na bishtar, mage shobade baz nadidin!!???
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 13/12/1389 - 12:45
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    Alper,
    lol عجب چیزی کشف کردی
    بابا تو برو لاتین نوشتن رو یاد بگیر بعد بیا واسه عارف اشکال در بیار.تو یه سلام نوشتن رو بلد نیستی اومدی حقه های عارق رو کشف کنی lol مردم از خنده.عمو جون من جواب این حرفای مزخرف تو رو بالا نوشتم اگه بخونی جوابتو می گیری.
    در ضمن
    عکس باحالی انداختی sick
    تو خودت یه پا شعبده بازی lol

    داداش ما منتظریم sleep برو اشکالای عارف رو کشف کن بیا book
    ولی قبلش یه کلاس زبان برو lol
    برو ببین عارف دیگه چه کلکی سوار کرده اقای هوشمند belay hands

    در ضمن بچه ها نایلون دوجداره 200 تایی فقط 500 تومن بیا و ببر smile
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: siyamak در تاریخ: 13/12/1389 - 19:09
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    yasasin turk usaklari
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ر.م در تاریخ: 13/12/1389 - 20:35
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    یا دتون باشه عارف قبل از اینکه ایرانی باشه یک ترکه
    yaşasin turk
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 13/12/1389 - 21:46
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salam
    chi shod in filme aref? lol
    modir site ba shomamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: Alper در تاریخ: 13/12/1389 - 22:11
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    @ glad
    dadash to behtare yekam savad yad begiri ta beduni eshtebahe taypi ba moshkele zaban kheyi farq mikone , va be jaye inke maghlate ra bendazio shulughesh bokoni mesle adame hesabi javab bedi
    saniyan inke kesi be Aref tohin nakarde ke inqad dor barmidari , manam goftam karesh kheyli khube vali faqat shobadebaze na uniki to fek mikoni!
    darzemn age qarar bashe inqad havaye arefo dashte bashi az 3 halat kharej nis , ya pul migiri , ya zaneshi ( !!?) , ya az un khengayi hasti ke khub mishnasamo har ruz tu jame allafaye mahal mibinam
    man mizaram be hesabe sevvomi va inam khub midunam ke adamaye inshekli arzeshe jarro bahso nadarano bishtar moghren!!!

    age yelkam ahle tafahhoso andishe bashi mifahmi shobade bazi yani chi va inqad jeddi nemigiri ! nakone fek kardi aref sobi 2 rekat namz vase sheytan khundevo umade ru sahne !!???



    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 14/12/1389 - 14:22
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    Alper,
    اول سلام بی ادب
    راستش من یه رابطه ای با عارف دارم که قسم خوردم نگم ولی اینو بدونین که من به عارف از بابای خدا بیامورزشم بهش نزدیکترم اگه هم سوالی داشته باشین در مورد عارف می تونم جواب بدم تا بدونین دروغ نمی گم بعدشم عزیزم تو عقلت به اینا قد نمیده از قدیم گفتن با هر کس به اندازه ی عقلش سخن بگو ولی من اشتباه کردم و با تو فراتر از عقلت سخن گفتم تو همون بهتر بری شعبده بازی های احمقانه رو نگاه کنی تو چه میدونی مدیتیشن چیه یا انرژی های فرا زمینی چین.
    عزیزم
    فقط اینو بدون
    عارف شعبده بازی نمی کنه و شما هم به این آسونی ها نمی تونین راز عارف رو فاش کنین.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: Harika در تاریخ: 16/12/1389 - 15:15
    • امتیاز منفی
    • +1
    • امتیاز مثبت
    عارف عزیز امیدوارم همیشه موفق باشی ومثل الآن باعث افتخار! heart flower
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: saeed m در تاریخ: 16/12/1389 - 17:22
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام .دوستان من هم مثل شما دوست دارم عارف اول بشه.اول از همه از تموم دوستان خواهش میکنم کمال ادب را رعایت کنند.من یک قسمت از رمز کاری عارف را صرفا بخاطر سوال دوستان که فکر میکنند علم تله پاتی یا ادیتشین در میان است را باز میکنم تا بدونن که کاملا اشتباه میکنند.ولی قبل از همه خواهشا مودب باشین من خودم بچه اذربایجان هستم و خیلی دوست دارم این هم زبون ما اول بشه پس قول بدین که بی ادبی موقوف.
    ان قمت از فیلم را که عارف دختره را احضار میکنه که تیکه های روزنامه را بریزه توی نایلون خوب نگاه کنید نایلونی که دست عارف هست دو قسمت داره توی یلی از قسمتها دختره خرده روزنامه ها را میریزه .و عارف خودشان در قسمت دیگر نایلون تکه کاغذ kader که از قبل اماده کرده میندازه و به دختره میگه چشمات را ببند وکاغذها را تکان بده و یکی از کاغذها را بردار.دختره که میخواد دستش را توی نایلون بکنه میگه چشات را ببند.اینقسمت فیلم را خوب نگاه کنید دختره دستش را که توی نایلون تکان میده هیچ کاغذی تکان نمیخوره چون تنها بغیر از کاغذی که عارف در ان قسمت گذاشته هیچ کاغذ دیگه ای نیست و اگه دقت کنید سایز تکه کاغذی را که عارف خودش جاسازی کرد از سایر کاغذها کوچکتر بود و زودی به دختره که فقط کلمه kader ان کاملا دیده میشد نشون میده و میده دستش و میگه بزار تو جیبت.توجه تان را به قسمتی از فیلم که دختره دست میکنه توی نایلون تا کاغذ پاره را برداره جرم میکنم ببینید که چطور کاغذها همه در یک طرف هیچ حرکتی نمیکنند.جایی که دختره دستش را برد فقط یک تکه کاغذی هست که تنها کلمه کادر ان کامل هست انیکی کلمات حروفشان ناقص هست.اگه با ادب بودین و جنبه داشتین بگین تا راز دیگه اش را هم بگم فعلا بای
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: وفا در تاریخ: 18/12/1389 - 18:58
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    ممنون ولی اون خیلی به یتنک رفته بود فقط همین یه کلیپودارین؟همشوخواهشابذارین دیگه چاکرتونم ممنون. rah

    ببخشین من قسمتای قبلی کلیپای عرفو نتونستم دانلود کنم میشه خواهشا دوباره بذارینشون؟؟؟؟البته به جز همین قسمت آخریه suspect feel
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: turk در تاریخ: 19/12/1389 - 01:53
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    boro baba khareji chie torkan una mesle aref unvaght
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: borhan در تاریخ: 19/12/1389 - 12:41
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    azizam 2 un kagaz fagat kalemeye kader nabood IQ.
    chand ta kalame bood yekisho dai nazar gereft va nevesht.


    SAEED M kashfiateto injoori kharj nakon heifi.
    kheili ba estedadi.
    un yekiaram ke gofti janbasho nadarim bedoonim negah dar vase khodet

    too final shoma ham vasash SMS bezanid.


    hame ba SMSatoon azash hemayat konid too final
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: فرشاذ صادقي در تاریخ: 19/12/1389 - 23:33
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    dustan azizam niyazi nist ke be june ham biyoftim.man ham bacheye tabrizam.ma bayad be aref eftekhar konim ke tu torkiye sarbolandemun kard.fagat ye jomleye dige migam be nazare man aref ye ensane mamuli nist!!!aref jan duset daram
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 22/12/1389 - 18:05
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام دوستان
    من همین امروز از ترکیه برگشتم
    یه خبر خوب و یه خبر بد دارم
    خبر خوب اینکه عارف به من گفت جریان اون غیب کردن مرکز تجاری رو ردیف کرده و این کارو هفته ی بعد انجام میده البته شهردارشون مخالفت کرده به خاطر یه سری مسائل امنیتی ولی عارف گفت اونم حل میشه
    خبر بدم اینه که به عارف تو استانبول اقامت دادن ولی عارف فعلا تصمیمشو نگرفته که ترکیه بمونه یا برگرده ایران crying که انشاالله بر میگرده
    عارف گفت که بهش گفتن برنده ی فینال اون نیست یعنی یه سری نژادپرستی
    میگه تو روزنامه هاشون نوشتن که دختر خواننده برنده ی فینال میشه همون دختر مسخره ای که اومد خوند و حوری افشار گریه کرد angry ولی انشاالله عارف برنده میشه

    عارف جان دوست دارم love
    ---------------------------------------------
    توپترينها : دوست عزيز عارف هموطن ماست و ما هم دعا ميكنيم كه مثل برنامه هاي قبل بتونه با قدرت كارش رو انجام بده حالا اول نشه يا نه همه ميدونيم تنها كسي كه همه رو مات و مبهوت كرده عارف هست .. اين رو خود مجري برنامه هم گفته ..اگه اول نشه براي ما هميشه اوله heart

    شما هم خيلي خوش اومدين ... از اينكه توپترينها رو فراموش نميكنيد ممنونيم

    ممنون
    داداش مگه میشه شمارو فراموش کرد
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: محمد از ارومیه در تاریخ: 23/12/1389 - 20:04
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    با عرض سلام خدمت همه اولا که عارف اهل ارومیه است دوما حال کردین چی کار کرد good سوما بعضی از آقایان اول برن کار عارف رو هضم کنن بعد بیان نظر بدن applause tongue
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ... در تاریخ: 24/12/1389 - 00:23
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    رلستی یکی به این عارف بگه عوض ساختمون بیاد این GlaD رو غیب کنه ملت از دستش راحت شن

    بابا IQ چقد سنگشو به سینه میزنی کسی ندونه و نشناسه فکر میکنه طرف مثلا سناتور امریکاست

    خدا شفاتون بده

    واسه همین خل و چل بازیهای بعضی هاست که هنوز جهان سومی هستیم

    طرف میاد میگه یه نیروی خاصی داره نمیدونم فلان داره بهمان داره

    اگه از طرف بپرسی نمیدونه شعبده بازی یعنی چییییییییییییییییییییییییی

    خوش باشین

    عیدتون هم مبارک
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 24/12/1389 - 10:08
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    ...,
    سلام smile حالا منو چرا غیب کنه مگه من چیکار کردم
    در ضمن
    این مسئله چه ربطی به جهان سوم داره
    این مسابقه تو اکثر کشور ها هست
    تو خوده امریکا هم هست
    تو انگلیس هم هست
    بعدشم
    شما برو یکم مطالعه کن بعد بیا بگو شعبده بازی چیه
    شعبده یعنی کلک ولی به نظرتون ذوب کردن قاشق کلکه؟؟؟؟؟
    یه کم به اون مغز نخودیت فشار بیار قول میدم هیچیش نمیشه. lol
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 25/12/1389 - 21:18
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    GlaD,
    salam
    qashoqe shekaste ovorde bud azaizam
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 26/12/1389 - 13:49
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    lamsetaneeshgh,
    سلام
    اینو lol
    به خدا مردم از خنده
    حرف نمی زنه نمی زنه وقتی می زنه گند میزنه lol
    آره عمو جون قاشق شکسته بود تو خودتو ناراحت نکن برو با عروسک هات بازی کن lol
    عجب مغزی داری ها ولی
    حیف تو اینور باشی
    آقا من صحبت می کنم عارف برگرده تو بری به جاش lol
    میگه قاشق شکسته بود lol
    --------------------------------------
    توپترينها : توي فيلم كه ميبينيم عارف از داورا ميخواد كه از دو تا قاشق يكي رو انتخاب كنن ..يعني اگه شكسته بود و اينا كه داورا ميفهميدن . ... اينو نميشه قبول كرد ..

    ول کن داداش بزار بگه دیگه
    عمو جون تو کارتو بکن
    اره همه ی قاشق ها شکسته بود
    اصلا اگه می خوای بگم همه چیزو بشکنن lol
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: فرشاد صادقي در تاریخ: 27/12/1389 - 20:05
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    عزيز من تو فينال برنامه زنده است.از الان معلوم نميشه كه كي اول ميشه!!!
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 27/12/1389 - 21:26
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    GlaD,
    shomaha adat darin k khodetuno gul bezanin
    shoma aqletun nemikeshe bekhoda qashoq shekaste bud
    huli age unyeki qashoqo entekhab mikard bazam salemaro midad be huli shekastaro varmidasht
    man kolle tarafandaye arefo midunam dune be dune beporsin behetun migam shomam ye chizayi fahmide bashin
    dar zemn maskhare bazi darnayar ensham nagu mese adam beharef javabeto bedam
    -------------------------
    توپترينها : آقا من هم ميدونم زيادش شعبده بازي هست ..
    اما اگه ازش اونيكي قاشق رو ميخواستن بايد ميداد و اينجوري خراب ميشد كه ؟

    - شما كه ترفندش رو ميدونيد، اينو بگو : وقتي 4 نفر ميران رو صحنه هركدوم يه عدد مينويسن ..اينم از قبل رو كاغذ جواب رو نوشته بود ... اين چطوري بود ؟

    lamsetaneeshgh,
    lamsetaneeshgh,
    age yekam deqat koni mibini ke kaqazo beyne rah avaz mikone va kaqazi ke khodesh ovordaro mide be dokhtare va dokhtare jam mikone
    bad dastesho mizare balaye kaqaz va faqat un adado be un 3 navar nehun mide yani javabo

    jaryane qashoqam ine ke age huli unyekio entekhab mikard migoft ke khob ino entekhab kardin pas ino mishkunam va unyekio midad be huli
    aref k nagoft yekio entekhab konin ke bedam behetun
    gof faqat yekio entekhab konin
    nemidunam manzuramo fahmidin ya na
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 28/12/1389 - 12:52
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    lamsetaneeshgh,
    سلام به دوستان
    بابا این یارو واقعا قاطی داره
    عمو جون من گفتم دیگه آره قاشق ها همشون شکسته بود
    بابا نفهم همه ی وسایل هارو قبل اومدن عارف چک می کنن
    من با عارف ارتباط دارم و می دونم رازش چیه ولی نمی تونم بگم
    الان هم شروع کرده بودم به نوشتن رازش ولی وسط کار پشیمون شدم
    اقا من به قرآن قسم می خورم به هر چیزی که اعتقاد دارین قسم میخورم عارف کلکی نداره تو کارش . اینا همه انرژیی هستش که تو همه ی انسان ها وجود داره
    شما فکر می کنین که انسان فقط 6 تا حس داره ولی اینطور نیست انسان بیش از 6 تا حس داره که مونده طرف اون حس بعدیشو کشف کنه یا نه.عارف این کارو کرد و چند تا از حس های بعدیشو کشف کرد.
    الکی خودتونو توجیح نکنین
    اخه
    اصلا گیرم قاشق شکسته بود اخه میشه قاشق شکسته رو به اون شکل ذوب کرد و یا اخر کار دوباره چسبوند به هم . حتما با خودش چسب دوقلو آورده بود و یه ساعت برنارد هم داشت که وقتی قاشق شکست ساعتو زد و همه چیز ساکن شد و زمان ایستاد اونوقت شروع کرد چسب دو قلو رو قاطی کرد و به قاشق زد و گذاشت 15 دقیقه جلوی آفتاب تا خشک بشه بعد برگشت روی صحنه و ساعت رو زد و قاشق چسبیده رو به همه نشون داد lol
    آره اقای باهوش ؟ درست گفتم ؟؟؟؟
    آقا این از عکسشم مشخصه که خیلی باهوشه lol
    کلا شبیه خدا بیامرز انیشتینی
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: سعيد اورمولو در تاریخ: 29/12/1389 - 00:46
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    ياشاسين عارف
    ياشاسين اورميه
    بالا خره هرچي باشه عارف اسم ايران و اورميه رو سرافراز كرده
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: آیدین در تاریخ: 29/12/1389 - 01:53
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    افتخار میکنیم ... عارف هر جا که هستی موفق باشی منتظریم ببینیم فینال چی کار میکنی ..

    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 29/12/1389 - 11:54
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    GlaD,
    hameye karash hoqas u khodeto gul bezan vaqte ino nadaram k beshinam hey behet tozih bedam goftaniaro goftam nafahmi dg nafahm
    harkiam az jash bolan mishe miad mige man ba aref ertebat daram
    hatman rad shodane deyvid kaperfil az divare chinam haqiqat dare are?
    hameye karashun hoqas harki dus dare khodesho gul bezane rahat bashe
    man be aref eftekhar mikonam chon karesho balade emshabam finale enshala movafagh mishe
    good luck aref
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 29/12/1389 - 22:52
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    lamsetaneeshgh,
    اول سلام بی تربیت
    بعدشم برا من سودی نداره که بشینم اینجا واسه تو لاف بیامو بگم من با عارف ارتباط دارم من هر چی میگم واقعیته
    --------------------------------------
    توپترينها : دوستان آزاد بودن نظرات در سايت دليل نميشه كه بخواهيم به هم بي احترامي كنيم .

    ما لازم نيست راجع به كارهاي عارف نظر بديم ما فقط ميبينيم و لذت ميبريم .. راست و دروغ كارهاي عارف رو ميزاريم به عهده شبكه هاي تلويزوني تركيه كه هيچ چيزي رو از قلم نميدازن ..
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 1/01/1390 - 01:21
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    کله حرفای منو که حذف کردین شما
    من به کسی توهین نمی کنم
    این بابا خودش می خواد که من اینطور باهاش صحبت کنم
    اخه بابا قبول کنین خیلی بی مغزه
    ---------------
    توپترينها : دوست عزيزم ... امروز كه نمايش عارف رو ديدين ... اما تعصب شون نخواست كه يكي از كشور ديگه بياد اول بشه .. امروز نمايش عارف براي همه نشون داد عارف واقعا كارش بيسته ..

    پس جاي بحثي نميمونه ...
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: marmolakk2 در تاریخ: 1/01/1390 - 02:26
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    man ahle tabrizamo vagean a karaya aref motahayer shodamo hesabi hal kardam
    arefjun damet garm torkzabunaro...mer30dadash
    yashasn
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 1/01/1390 - 11:14
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام

    دوستان من همون اول گفتم عارف خودش هم می دونست اول نمی شه
    من اصلا از نتیجه راضی نیستم ولی از کار عارف جان خیلی راضیم
    انشاالله چند روز بعد می بینمش
    راستی اقا چرا دانلود فینال رو نزاشتین؟
    -------------------------
    توپترينها : دانلود فينال هم گذاشتيم كه ... اين مطلب نمايش قديمي عارف هست .. توي مطلب لينك گذاشتيم براي فينال كليك كنيد ..
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: میثم در تاریخ: 1/01/1390 - 11:25
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام به همه دیدین عارف چیکار کرد واقعا اون معرکه است دیدن چطوری نبضش از کار افتاد دیدن چطوری حلقه غیب شد دیدین چطوری حلقه از دهن عارف اومد بیرون واقعا محشره.اما حیف برنده نشد تعصب نذاشت که عارف برنده بشه!!!
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 1/01/1390 - 11:35
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    lamsetaneeshgh,
    اقای پرفسور به نظرت اینم کلکه؟
    بسه دیگه تسلیم شو
    اینقدر مسخره بازی در نیار
    عارف کاراش کلک نیست
    من همون اول گفتم اینا همه انرژین
    راستی مدیریت توپ ترین ها خواهشا این کلیپ رو بصورت کامل و قابل دانلود بزارین
    می خوام یادگاری داشته باشمشون
    ------------------------------
    توپترينها : عارف خودش هم گفت:همه سعي ميكنن راز كارش رو بفهمن،مثل اينكه حوليا و آجون اون رمزگشايي هاي قبلي رو باور كرده بودن ...
    اما اين نمايش نه جعبه اي در كار بود ... نه دستش رو كرد جيبش .. فقط رو صندلي نشست ..

    يه نكه خيلي مهم : : دوستاني كه ميان ميگن عارف كلك ميزنه .. بايد اين رو در نظر بگيريد ،ديويد كاپرفيلد و كريس آنجل تو مسابقه كه شركت نميكنن .. يعني ميخوام بگم تمام پشت صحنه و عواملش كارمنداي خودشون هستن و كسي لوازمشون رو از قبل چك نميكنه ..اما اينجا يه مسابقه هست و تمام ابزار و وسايل عارف رو قبل و بعد اجرا چك ميكنن ...اين به نكته اي هست كه هيچ كس بهش اشاره نكرده.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: azra در تاریخ: 1/01/1390 - 13:06
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salam azizan
    baraye karaye dishabesh to final chi mikhaeen begin
    aref jan har tarfandi ke daree ya har nirooye ke hast(ke man be in etegad daram
    behet eftekhar mikonim
    to ba barkhorde asilet be mardomi ke binande bodan neshoon dadi ke ma irani ha ham mitoonestim matrah bashim
    dooset daram
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 1/01/1390 - 14:33
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    azra,
    سلام
    دوست من ایرانی ها هم استعداد دارن و می تونن مطرح بشن ولی کجای ایران خودشونو نشون بدن برن تو مسجد این کارارو بکنن؟
    این مسابقه در تمامیه کشور های قدرتی و مطرح دنیا هست از جمله امرکا و المان و انگلس و ترکیه و ... ولی تو ایران چی ؟ مسابقه ی راهپیمایی با خانواده یا مسابقه ی قرآن و یا مسابقه ی دوچرخه سواریه روستایی میزارن
    من واقعا از این حال کشور بدم میاد
    اینکارارو می کنن که مغز ها فرار می کنن
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 1/01/1390 - 14:34
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salam
    be nazare man bazam hoqeye aref harf nadasht

    man arefo kheili balatar az deyvido kiris mibinam chon karash harf nadare vaqean

    dar zemn ma nabayad entezar dashte bashim ke ye irunio nafare aval entekhab konan unja torkias va mardomeshun kheili taasob daran nesbat be torkie va esme barname yetenek sizsiniz iran nis
    yani majbur budan ye torkieiro aval konan
    aref mikhas mashhur beshe va shod
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: emir در تاریخ: 1/01/1390 - 16:06
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    حالا چی میشد اول رسانه های ما نشون میدادن نکنه اینم گناه داره
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: tedy_1313@yahoo.com در تاریخ: 1/01/1390 - 17:20
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    بابا عارف فقط یک شعبده بازه.
    در مورد جمع کردن اعداد برگه اعداد رو تو یه لحظه عوض میکنه.همین.پس دختره عددهای عرف رو جمع میزنه و به اونایی که اعداد رو نوشتن فقط یه لحظه اجازه میده جواب جمع رو ببینن که تشخیص ندن!
    در مورد پاسور ورقهارو چسبونده پشت به پشت و حفظ کرده که مثلا پشت آس پیک سرباز خشت هست
    با کمی فشار چسب(آب دهن یا هرچی) باز میشه
    دقت کرده باشین روی آس یکم مکث میکنه بعد برگ پشت رو در میاره
    در مورد روزنامه برگهایی که روی همشون نوشته kader رو از تو جیبش در میاره میریزه تو اون نایلون که دو لایه هست!
    و دختره برگهایی که عارف از تو جیبش ریخته رو قاطی میکنه
    اگه دقت کنین وقتی دختره کاغذهارو هم میزنه تیکه های روزنامه تکون نمیخورن چون تو لایه ای که به سمت دوربین هست ریخته شدن واسه همین به دختره میگه چشماتو اصلا باز نکن تا دو لایه بودن نایلون رو تشخیص نده
    قاشق رو نمیدونم
    اون رو تواناییشو داره!شعبده نیست!
    و barbados E11 14:42 رو هم نمیدونم چطور میکنه
    --------------------
    توپترينها : دوست من، شما اينارو ميگي .. اما به چيز رو نميدوني ..اين كه اينجا شعبده بازي نيست و كاركنان پشت صحنه هم كارگر عارف نيستن .. اينجا يه مسابقه هست و تمام وسايل قبلش چك ميشه .
    ببينيم واسه نمايش فينال عارف چه چيزايي ميگن .. انگشتر اون خانوم حتما از اولش تو حلق عارف بوده .. نكنه اصلا اون خانوم با عارف هم دست بوده .. نكنه اصلا كل پشت صحنه رو عارف خريده بوده و كسي بعدش نرفته ببينه كه اون كيسه نايلوني يه جداره هست يا دو جداره ..
    يا اونجا كه جمع ميكنن ..اون 4 نفر فوقش 2 دقيقه گيج ميشن .. اما با هم كه حرف ميزنن ميگن چه عددايي نوشتن و وقتي جمع كنن و با اون عدد كه عارف گفت اشتباه باشه كه اعلام ميكردن .
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 1/01/1390 - 19:49
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    tedy_1313@yahoo.com,
    فقط میگم خیلی منگی
    این دنیا چقدر ابله داره ما نمی دونیم
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ارش در تاریخ: 1/01/1390 - 20:34
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salam.omidvaram ke barnameye akhare arefo hamatoon dide bashin.mar dome torkie dalghak mikhan albate az gablam maloom bood ke arefo barande nemikonan.mardome torkie donbale dalghakan ke peyda shod.aref dige tu donya matrah shod niazi be entekhabe mardome bad bakhte turkie nadare.yashasin azarbayjan
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: 1375 در تاریخ: 1/01/1390 - 21:15
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    عارف عاشقتمممممممممممممممممم
    ياشاسين اذر بايجان
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: من در تاریخ: 1/01/1390 - 23:21
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    اقا جعبه و لیزرو همه این ها حرفه در مورد نمایش فینالش مخصوصا حلقه ای از دهنش در آورد چی میخوایین بگین هاااااااااااا؟
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: ramin_delphi در تاریخ: 1/01/1390 - 23:55
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salam

    fagat ye kalam behtare bejaye in harfa az estedade keshvaremoon lagal ro Internet hemayat o poshtibani konim laughing

    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: Armane irani در تاریخ: 2/01/1390 - 12:12
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    bacheha arefo didin?????????????????????? karesh mahshar bud
    man vaghean azash khosham miyad
    vaghan geryam gerft vaghti didam ye pesare ba estedade irani raft unja ta ghesmate akhare finalo badesham jelo ye pesare maskhareye torkiei zayash kardan vaghan sukhtam cool

    un pesararo didin? sefaro migam
    maskhare tarin karaye momkeno dar avord mozakhraf halamo be ham zad

    tedy_1313@yahoo.com

    fghat mikham begam adam be in nafahmi nadide budam......
    akhe.....to kr hanuz nesf bishtare karaye arefo natunesti befahmi chera niay gonde guzi mikoni ke shobadast ya chie?
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: میثم در تاریخ: 2/01/1390 - 12:16
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    حق عارفو ضایع کردن به خاطر ایرانی بودنش!ولی همه دیدن همه دیدن عارف ایرانی چیکار کرد واقعا از دیوید کاپرفیلد بهتره تازه هنوز نمی دونیم چه کارای دیگه هم میکنه!11
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: haydeh در تاریخ: 2/01/1390 - 12:50
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    اولا بچه ها خواهش میکنم مودب باشید
    ثانیا امیدوارم برنامه فینالو دیده باشید و اگه ندیدید برید یه جوری پیدا کنید و ببینید،چون نه صندوقی در کار بود نه کاغذ روزنامه.واقعا متاسفم ما ایرانیا نمیتونیم پیشرفت همو ببینیم
    کاپیتان شما چرا با این حالتون!!! wassat
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: مهمان در تاریخ: 2/01/1390 - 13:30
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    بعضیا میگن حقه بود قبول ولی حقه بازیم استعداد و عرضه میخواد اونم در سطح بین المللی یعنی هنریه که اگه راس بگن بازم از ارزشای عارف کم نمیشه ولی بازم متاسفم که حقش ضایع شد میتونم به جرات بگم هیت داوری تلویحا از دلقکشون حمایت کرد ولی به هر حال من خوشحالم که همچین جوونایی داریم امیدوارم عارف غفوری بین المللی بشه
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: susi در تاریخ: 2/01/1390 - 23:46
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salam bache , vaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyy chikar kard aref.koli hal kardam
    yedunas , dordunast love wacko winked
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: نواز در تاریخ: 3/01/1390 - 00:04
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    پدیده,
    الان منم بیام به پدیده حرفی بگم سمت منم دمپایی پرت می کنین؟

    ببینین بچه ها به هر حال هر شعبده بازی یا حالا هرچی اسمش باشه به هر حال یه حقه هایی داره دیگه!
    که اونم از چشم ما شاید پنهان باشه..
    ولی قشنگیش به اینه که عوض اینکه بشینیم سوتی هاشو دربیاریم به اون هنری که داره انجام میده تگاه کنیم//
    به اون اعتماد به نفس به اون شجاعتی که اون داره احسنت بگیمممم..
    مجری اون برنامه غیر اون برنامه چندتا مسابقه دیگه هم داره که پربیننده ترین برنامه های ترکیه اس..
    ولی اولین بار بود که برای یه اجرا از جاش بلند شد و سرپا تشویقش کرد...
    من این حرفارو به خاطر این نمیگم که خودمم اهل ارومیه امو این حرفا..
    ولی واقعا باعث سربلندی ایران شد..
    ولی حیف که اون اول نشد
    واقعااااااااااااااا حیفففففففففففففف
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: yasmin.malusak16@ymail.com در تاریخ: 3/01/1390 - 12:15
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    aref jan vaghan be dashtane ye hamshhri mesle to eftekhar mikonam,karat vaghan taajob avar bud.ma hame midunim k una hasudi kardano ye dalghako be to tarjih dadan.omidvaram haishe movafagh bashi.kheili do0o0o0o0o0o0o0ose daram aziz.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: sabili در تاریخ: 3/01/1390 - 16:14
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salam
    be nazare man hameye in dalilhayi ke be karaye aref miyaran be khatere ineke nemitunan befahman ke chejuri in kararo mikone
    vaghan ke aref karash aliye
    aref be khatere un avval nashod chon torkiyeyi nabud vagarna tu har 3 marhaleh hamaro motahayyer kard
    va man be onvane yek irani be aref tabrik migam applause
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: st7 در تاریخ: 4/01/1390 - 11:05
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    aref ham shahriye khodame.avaln:YASHASIN AZAR BAYJAN.dovoman:ey kasaii ke darid az torka bad migid behtare bedunid har chi adam hesabiye torke . va albate adady nistid ke bekham dar moredetun bahs konam.vali khastam begam hala ke damag sukhte shodid lotfan nazar nadid va karaye arefo tojih nakonid chon un vagean ye niru dare. dar akhar ham eftekhar mikonam ke ye torkam

    agayune heyat modireye sait hich ahadonasi hag nadare az torka bad bede no fosh dadan ke nazar nis angry
    -------------------------------------
    توپترينها :سلام دوست عزيز، هيچ كسي اينجا حق نداره به همديگه بي احترامي كنه ..
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 4/01/1390 - 11:49
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    st7,
    ایول به مرامت

    یاشاسین اذربایجان
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: st7 در تاریخ: 4/01/1390 - 12:54
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    chi shod? nazare mano pak mikoni bi liyagate kesafat.asan liyagatet hamine. mibini farsi kam a
    vordi nazaramo mipaki
    khak be saret khak be saret khak be saret wassat
    ---------------------
    توپترينها : اينهمه عضو داريم و اينهمه بازديد .. اما كسي نه به كسي بي احترامي ميكنه و نه به كسي بد و بيراه ميگه . شما هم ميتونيد نظر بدي اما نه با فحش و بي ادبي .. چون من نميزارم امثال شما اينجارو آلوده كنه. اگر هم دلتون خواست ميتونيد يه بار ديگه از اين فحشا بدين تا براي هميشه آي پي شما رو براي ورود به سايت مسدود كنم .. سايت ما نياز به بازديدكنندگان امثال شما نداره ..
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: shahzade در تاریخ: 4/01/1390 - 20:38
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    این ها همش شعبده بازی و تردستی عزیزان امروز تو بعضی از سایت های دیدم که نوشته بودن عارف نمی دونم با شیاطین و جن ها سر وکار داره عجب مسخره بازییی مگه کلیپ های شعبده بازی دیوید کاپرفیلدو ندیدین که از وسط نصفش کرد اون اره بعدش هم اون کلیپی که از دیوار چین عبور کرد بعدش هم راز هاش فاش شد یا اون کلیپی که مجسمه آزادی رو غیب کرد و بعدش اونم فاش شد و معلوم شد که اتاق داشته می چرخیده

    همش شعبده بازیه بنظر میاد بعضیا اولین باره که کلیپ شعبده بازی رو میبینن و از کارای عارف برداشت دیگه ای دارن ولی من کلا از ریش و موهاش خوشم نیومد ببخشید ها ولی حس خوبی بهم نمی داد که می خواست بفهمونه یه انرژیی در درونش هست و با لباس های تیره و... میومد ولی کاپرفیلد خیلی باحال تره به نظر من چون هم کاراش جذاب تره و هم خودش پسره خوبیه درضمن اون جایی که نبضش قطع میشه من خیلی تعجب کردم ولی اونم صد در صد شعبده بازیه.
    اگه می خواین یاد بگیرین تو نت مطالب زیادی راجع به آموزش شعبده بازی هست و می تونین دنبالش برین و کتاب های زیادی هست که می تونید ازشون استفاده کنید٬بازم میگم دیوید کاپرفیلد بهتره
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: scorpien در تاریخ: 5/01/1390 - 12:46
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام:حقه های عارف ...
    1-هنگامی که دختر رو صدا می زنه تا یه کاغذ برداره :اون نایلونی که تو دستش داره دو جیبی هستش و زمانی که دختر دستشو می کنه توی اون تا به هم بزنه ،کاغذ ها ثابت میمونن،اون کاغذ که نوشته بودkaderبعدا توی جیب دومش میندازه و کاملا معلومه!
    2-جعبه:کف جعبه از مقوا است و با چسب نگه داشته شده،اون میزی رو که جعبه رو روش میذاره از اول اونجا نیست و بعدا میارنش ،زمانی که محل وساعتش معلوم شد!وقتی اون رو اوردن روش یه روزنامه هست ووقتی عارف جعبه رو میذاره روی میز روزنامه رو بر میداره ،چون میز دارای قابلیت باز شدن هستش ،بعد از اینکه دختره قفل رو باز کرد ،عارف در جعبه رو به طرف خودش کرد (تا دختر نبینه از کجا اون رو در میاره)ودستش رو به یک جعبه 20 سانتی،تا ارنج میبره تو!خوب معلومه که از داخل میز برداشته ...اگه توجه کنین اون کاغز له شده توی اون میز
    3-دی وی دی: عارف میدونست که دختر حتما اون کلمه رو انتخاب میکنه،چون اون کاغذ رو که گرفت دختر بخونه ،نذاشت حتی 1 ثانیه اون رو ببینه ،پس طرف چپ مغز هر چی رو دیده اون رو قبول می کنه و عارف این رو میدونست که اون چیزی جز kader نیست cool
    --------------------------------------
    توپترينها : دوست عزيز ، اين حرفهاي شما درست. اما تعجب ميكنم شما به اين نكته توجه نميكني كه اينجا يه مسابقه هست و تمام وسايل عارف رو بررسي مي كنن .اين حرفها زماني ميتونه درست باشه كه داورا هم با عراف باشن.پشت صحنه هم با عارف همكاري كنه ..

    ببخشید ،،کی فینال عارف رو با کیفیت بالا (avi)سراغ داره ؟اگه دارین لینکشو به من ارسال کنین ممنونم میشمice_love1995@yahoo.com
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 5/01/1390 - 14:56
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    اقا دستتون درد نکنه
    کلا متن منو از اینجا برداشتین
    حالا خوبه من گفتم دست کاریش نکنینا

    scorpien,
    اقا عارف بده
    عارف اخه
    عارف همه کاراش کلکه
    خوب شد؟
    حالا برو با خیال راحت مشقاتو بنویس
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: scorpien در تاریخ: 5/01/1390 - 17:55
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    چشم خانوم معلم(glad)
    هر چی شما بگین
    منم واسه اطلاعات عمومی گفتم
    همین

    البته مال شما هم نیست ها

    آسمان با دیگران صاف است و با ما ابر دارد
    می شود روزی صفا با ما هم،اما صبر دارد
    شهریار

    اگه کسی از من ناراحته،،طلب بخشش می کنم
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 6/01/1390 - 08:55
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    scorpien,
    خوب عزیز دلم شما که اینقدر منطقی هستی چرا این حرف هارو میزنی
    در آوردن روح از بدن مگه میشه حقه باشه
    برو یه چند تا کتاب بخون بد نیست برات
    کار های عارف حقه نیست کار های کاپرفید هم حقه نیست
    اینا همه حرفه تا عارف رو بد جلوه بدن
    سعی کن از مغزت بیشتر استفاده کنه
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: sina. در تاریخ: 6/01/1390 - 11:50
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    سلام به همه دوستای عزیز دوستان من تازه عضو این سایت شدم سایت خیلی خوبی هستش اعضای خیلی خوبی هم داره میخواستم بگم عارف پسر فوق العاده ای هست وکارهایی هم که میکنه یک استعداد خاصه وبه این سادگی ها نیست که بعضی از دوستان فکر میکنند چون اگه اینطور بود دنیا پر میشد از این آدما ولی فقط دو سه نفر مثل کریس آنجل وکاپرفیلد یکی هم تو آلمان وجود دارن در ضمن دوستان عزیز حتی اگه کلکی تو کار عارف باشه باز جای تحسین داره مطمئنم بعضی از دوستان اگه داور مسابقه بودن عارف عزیز ما آخر میشد.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: سهند-سلدوز لو در تاریخ: 6/01/1390 - 16:46
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    با سلام

    اولا همه نظر شخصی خودشان را ایراد فرمودند که برای من محترم میباشد اما دوستان یکی از اخلاق های زشت انسانی زود قضاوت کردن و وقضاوت کردن در مورد موضوعی که اصلا درمورد آن اطلاعی نداریم کار نادرستی است عارف اگر یک شعبده باز ویا اگر جن گیر وهرچیز... باشد کارهای خارق العاده ای میکند که ازدست هر انسانی بر نمی آید و این یعنی استعداد فوق العاده وباید بهش احترام وارزش قائل شد آقایی که ملت ایران احمق فرض میکنید خود شما نیز ایرانی هستید و لذا احمق تشریف دارید و حرف یک احمق ارزش نداره

    به نظر من عارف واقعا خیلی زحمت کشیده تا به اینجا رسیده ومن از همین جا بهش خسته نباشید ویاشاسین میگم

    ومی خام به عارف بگم اگه دوم شد نباید ناراحت بشه چون (سیز جه کادره یانلیش یاپ ماغ اولارمی)( یعنی این سرنوشت بود) وهرچی خدا بخواد اون میشه به امید اینکه هر ایرانی همیشه سرافراز و سربلند باشه

    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: دختر آذربايجان در تاریخ: 6/01/1390 - 19:13
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    ميخواستم ازتون خواهش كنم قسمت هاي اول را براي دانلود به سايتتون بذارين ممنون ميشم.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 6/01/1390 - 22:27
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    حرفی ندارم
    اومدم بگم یاشاسین عارف
    یاشاسین آذربایجان
    یاشاسن تیراختور smile

    اقا امتیاز من اینجا از همه بیشتره ها
    یه تقدیر تشکری ازم بکنین cool
    من بیشتر از همه شرکت داشتم
    ---------------------------------------
    توپترينها : دوست عزيزم ... منم ميگم ياشاسين آذربايجان ..ياشاسين ايران
    از همراهي شما خيلي ممنون و سپاسگزاريم ..
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 7/01/1390 - 11:15
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    نه بابا فقط خواستم یکم شوخی کنم laughing
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: دختر آذربايجان در تاریخ: 8/01/1390 - 20:12
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    لطفا شعبده هاي اول عارف را براي دانتود به سايت بگذاريد.
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: آیهان در تاریخ: 9/01/1390 - 03:06
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    عاریف آزربایجانین ایفتیخاری دیر
    آزربایجان سنینله غرور دویور عاریف

    اگیتیم آماجی ایله تورکیه گلن اورمیه دوغوملو آذربایجان تورکلریندن عارف غفوری، قاتیلدیغی "یئته‌نک سیزسینیز" پروقرامیندا سوندوغو محتشم گؤستری ایله ایزله‌ییجیلری و ژوری اویه‌لرینی حیرته سالدی.

    ۱۱ یاشیندان اعتباراً ایلیزیون یاپدیغینی سؤیله‌ین ۲۱ یاشینداکی عارف، دوننکی گؤستریسی ایله هم ژوری اویه‌لری‌نین، هم ده اس.ام.اس یولویلا سس وئرن ایزله‌ییجیلرین بیرینجی فاووریسی اولاراق یاری فینالا یوکسلدی.

    http://www.trtturki.com/
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: lamsetaneeshgh در تاریخ: 10/01/1390 - 14:18
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    GlaD,
    u vaqean fek mikoni kaperfid az divare chin rad shode?
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: من و تو در تاریخ: 10/01/1390 - 17:02
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    عارف هنرمنده قابليه درست ولي كي تو كشورمون به چنين چيزايي ارزش ميده.حداقل تو اون برنامه واسه ايران افتخار اورد .هم تو تركيه هم تو ايران مشهور شد.

    جن هم مي تونه داشته باشه
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: kma21 در تاریخ: 11/01/1390 - 18:08
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    ميدوني چرا يه ايراني بايد بره تو يه کشور غريب استعدادش کشف بشه؟

    چون اگه بخواي تو ايران از اين کارا بکني ميگن جادوگره
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: يونس قنبري در تاریخ: 12/01/1390 - 12:21
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    be eonaee ke mesozan migam karhaye aresf vagee ast beshtaram behesh fek nakonan ke ye vaght hank mikonan

    دوست عزيز ، اين حرفهاي شما درست. اما تعجب ميكنم شما به اين نكته توجه نميكني كه اينجا يه مسابقه هست و تمام وسايل عارف رو بررسي مي كنن .اين حرفها زماني ميتونه درست باشه كه داورا هم با عراف باشن.پشت صحنه هم با عارف همكاري كنه ..
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: GlaD در تاریخ: 13/01/1390 - 11:20
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    lamsetaneeshgh,
    نه از زیر زمین رد شده
    اقای باهوش
    تو زمان کاپرفید که حداقل 40 یا 50 سال پیش بود امکاناتی بود که کاپرفید باهاشون تقلب کنه یا کلک بزنه
    خواهش می کنم اینقدر کله شق نباش
    یکم فکر کن ببین چی میگی
    شاید هم الان پشت سیستم تو یه بچه ی 9 ساله نشسته
    یعنی از سطح فکرت اینطور نشون میده
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: mohammad EMX در تاریخ: 20/01/1390 - 13:11
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    sallam mochakeram barname jalebi bood ya mishe goft kheili ghashang bood manoon
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: cok iyi در تاریخ: 21/01/1390 - 23:36
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    merhabalar beni emin bazargandanim yasasin aref turk oglu irandaki 40 milyon azeri turku seninle gurur duyuyor ve seni cok seviyor keske gelirken irana gelib bizim bazargandan kecsen urmiye tesegurler aref bozkurt
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: تب در تاریخ: 25/01/1390 - 14:51
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    [سلام من اولين باره وارده سايت شدم و....عارف يه افتخاره برامن شما توهمه براملت ايران اين اتفاق بايددرخودايران بودوميشدتاادماي مثل منوشمابيخبرحرف نميزديم عارف افتخاره مابايدصاحب شيم تاملت ديگه تاييدكنه كارش واقعادرسته حرف بي هودنزنيم هماهنگي كنيم
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: saber444 در تاریخ: 29/01/1390 - 22:56
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    یاشاسین اورمیه اوشاخلاری
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: saber444 در تاریخ: 29/01/1390 - 22:57
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    من افتخار میکنم که اذری هستم و از همه بیشتر افتخار میکنم که بچه اورمیه هستم
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: saber444 در تاریخ: 29/01/1390 - 23:01
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    عارف سن اورمیه نین باشین اوجادین یاشاسین اذریایجان یاشاسین اورمیه
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: اردبیل تورک اذربایجان در تاریخ: 18/03/1390 - 19:33
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    جانیم قوربان آذربایجان توپراقینا.یاشاسین آنا تورک دیلیمیز
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: amirmagic در تاریخ: 22/07/1390 - 02:23
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    با سلام
    هرکی که فکر میکنه عارف کاراش واقعیه بدونه که اشتباه کرده
    من خودم شعبده بازم و 6 ساله که دارم کار میکنم!
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: zheneral 2gol در تاریخ: 30/11/1390 - 19:26
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    nemidoonam chetor inkararo mikone vali ye dadash daram ke oonam nemidoone winked
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: bita & tooba & maryam در تاریخ: 27/12/1390 - 11:18
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    salam
    hameye oonaee k fek mikonan kheili adam hesabiano az aref irad migiiran k chera kaghazo az 2khtare gerefto poshtesho be durbin kard kheili khak tu sran chon cheshme didane arefe azizo nadaran.
    darzemn inam begam k shoma hata age khodetuno inje heram bedin aref kakesham nemigaze chon ruz be ruz dare pishraft mikoneo dar ayandee na chandan dur dar sathe 2nya aval mishe
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر
    توسط: عااااااااااااااااااااااااااااااارف در تاریخ: 9/04/1395 - 13:15
    • امتیاز منفی
    • 0
    • امتیاز مثبت
    به نام خدای عارف
    من خودم آذری هستم و هیچ توهینی رو نسبت به آذری ها نمیتونم ببینم هاااااااااا
    عارف هم شهریه من هستش و کسی حق نداره بگه بالای چشمش ابرویه
    عارف یه پدیده هستش و هیچ حقه ای در کار نیست من خودم دوساله که دارم تمرین میکنم و واقعا هم کار خیییییییییییییییییلی سختی هست ولی امکان پذیره
    با تشکر
    user
    ميهماناز منوي سمت راست عضو شويد 0 خبر 0 نظر